בשנות ה-20 הציג הפיזיקאי הרוסי ליאון טרמין מכשיר שניתן לנגן עליו בלי שנוגעים בו. סביר שה"טרמין" היה נעלם מהעולם לולא הופיעה איתו ושיכללה את ביצועיו קלרה רוקמור, מחלוצות המוסיקה האלקטרונית.
אולי בגלל השוליים שבהם צמחה המוסיקה האלקטרונית, הרחק מהממסד הגברי הדומיננטי, היא הפכה שדה מחקר שנשים חגגו בו את עצמאותן, כשרונן ובסופו של דבר – השפעתן. הסיפור הזה ידוע בעיקר לאלה שמכירים היטב את התחום, וגם ביניהם רבים אינם מבינים עד כמה היו נשים פורצות הדרך במוסיקה האלקטרונית. קלרה רוקמור, דפני אורם, ביבי ברוון, פולין אוליברוס ועוד רבות וטובות, שוחרות טכנולוגיה ומדע אך גם בעלות משיכה עזה לסאונד ולמוסיקה, עומדות במרכז הסרט, שרובו עשוי מחומרי ארכיון נהדרים, שמראים את העבודה החלוצית.
בהנחייתה של לורי אנדרסון, עובר הסרט בכל התחנות החשובות של המוסיקה האלקטרונית, גילויים ופיתוחם של מכשירים חדשים, שכלולו של הסאונד, השפעתה העצומה על מוסיקה בת זמננו והשינוי הדרמתי שחל בהפקת מוסיקה בעקבות כל הגילויים הללו. צפוף שם באוזן, ומתברר שהכל בזכות נוכחות נשית מלאת עוצמה.
בחירה רשמית / AFI FEST , Tampere Film Festival , Foyle Film Festival